Myspace Quotes at WishAFriend.com

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Το παιδί μου δολοφονήθηκε.

Το παιδί μου δολοφονήθηκε.
Ο μικρός μου αδελφός δολοφονήθηκε.
Το ξαδερφάκι μου δολοφονήθηκε.
Το ανίψι μου δολοφονήθηκε.
Ο εγγονός μου δολοφονήθηκε.


Διαβάζοντας αυτά τα λόγια πιάστε τον γιακά σας και ταρακουνηθείτε επιτέλους.
Μαζί με αυτό, όλα τα προηγούμενα,τα παρόντα και αυτά που έπονται συναποτελούν ένα μεγάλο ντόμινο αντιδράσεων βάση οργανωμένου σχεδίου.
Αν πάλι δεν κατάλαβαίνουμε τι λέμε, σειρά έχει το να αυτοχαστουκηθούμε. Μπορούμε επίσης να κατεβούμε κάτω στην Αθήνα, ή στο κέντρο της κάθε περιοχής μας και να τα κάνουμε στάχτη και μπούρμπερη.

Θα αλλάξει κάτι?
Ναι αμέ! Θα καταστρέψω τον γείτονα μου οικονομικά!! Μπράβο μου! είμαι πολύ σπουδαίος αγωνιστής!! Στα χίλια καμμένα αυτοκίνητα δώρο ένας ματατζής για να δείρω. Γιατί άλλωστε αυτός φύτρωσε, δεν έχει μάνα να τον κλάψει, έχει βαλθεί να δείρει ενώ, φυσικά και πρέπει να καθήσει να φάει τη μολότοφ στα μούτρα, ασυζητητί! Ντροπή του που προστατεύει την περιούσια του μεσοαστού-βιοπαλαιστή κλπ κλπ..

Μήπως ξεχνάμε κάτι σημαντικό??

Το παιδί μου δολοφονήθηκε.
Ο μικρός μου αδελφός δολοφονήθηκε.
Το ξαδερφάκι μου δολοφονήθηκε.
Το ανίψι μου δολοφονήθηκε.
Ο εγγονός μου δολοφονήθηκε.


Τελεία και παύλα. Ας συνέλθουμε, ας βάλουμε κάτω τα χαρτιά μας και ας συμβάλλουμε στην επίλυση αυτού του προβλήματος, και όχι στη χειρετέρευση του. Γιατί αν συνε-χέσουμε έτσι σίγουρα θα ρθεί και η σειρά του παιδιού μας.

1 σχόλιο:

Roylita είπε...

Λέω ναι:
στην πορεία, και σε κάθε μορφή κοινωνικά αποδεκτής διαμαρτυρίας

όχι:
στην καταστροφή της περιουσίας του καθενός,στη διαστρέβλωση του κινήματος, στον εξευτελισμό του αναρχισμού από τα ΦΡΙΚΙΑ που οργανωμένα τα σπάνε για να αποπροσανατολιστεί η μάζα.

ΕΛΕΟΣ