Myspace Quotes at WishAFriend.com

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

The shock doctrine

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://mariatweety.blogspot.com

AS KANOUME MIA EUXH GIA TO MARAKI MAS 24ETWN...

PRAGMTIKA EINAI ENA A3IOLOGO BLOG...

EUXARISTW

DANAH

Ektoras είπε...

Πραγματικά συγλονιστικό και ταυτόχρονα σουρεαλιστικά ρεαλιστικό!

Θα μου επιτρέψεις μια αναδημοσίευση

Φιλιά, να είσαι πάντα καλά και μπράβο σου

Roylita είπε...

Δανάη ,έστω και υπερβολικά καθυστερημένα, καλώς όρισες στην παρέα μας και καλές αναγνώσεις. Μαράκι καλή δύναμη κοπέλα μου..

ΕΚΤΟΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΙ ΝΑ ΠΩ????...Τρώω τα ματάκια μου στο διάβασμα... Όσες αναδημοσιεύσεις θες και ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΡΩΤΑΣ!!! Την πελατεία θα μου κλέψεις ή έχω τα πνευματικά δικαιώματα???!!!! Για αυτό είμαστε μια μεγάλη παρέα άλλωστε..

Φιλιά παίδες και ..
.. να περνάμε γαμάτα, γαμώτο!!!