Myspace Quotes at WishAFriend.com

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2007

Στάθης Αρτινός

Μην έρθεις απόψε ξανά να με βρεις
δεν θα μαι εδώ για κανέναν
μην έρθεις απόψε τη σιωπή μου να δεις
θα γράφω τραγούδια θλιμμένα

Μην έρθεις απόψε ξανά να με βρεις
θα έχω κρυφτεί σε μιαν άκρη
να ζω το όνειρο μου στην άκρη της γης
με χρώμα από φως και από δάκρυ

Εδώ
στον κόσμο μου θέλω να ζήσω
Εδώ
το φόβο μου πίσω να αφήσω
Βροχή
τη σκέψη μας πάλι να σβήσει
Σιωπή
ο ήλιος ποτέ δε θα δύσει
Ξανά
να αγγίζω το φως στο σκοτάδι
Φωτιά
να καίει το φιλί κάθε βράδυ
Εδώ
στου ονείρου το φως να γυρνάμε
Εδώ
οι άγγελοι μαθαίνουν να πετάνε
Να πετάνε

Μην έρθεις απόψε δεν θέλω να δω
δεν θέλω να κλάψω για σένα
φεύγω σε λίγο μακριά να σωθώ
δεν θα μαι εδώ για κανέναν

Μην έρθεις απόψε ξανά να με βρεις
θα έχω κρυφτεί σε μιαν άκρη
να ζω το όνειρο μου στην άκρη της γης
με χρώμα από φως και από δάκρυ

Στον κόσμο μου θέλω να ζήσω
Εδώ
το φόβο μου πίσω να αφήσω
Βροχή
τη σκέψη μας πάλι να σβήσει
Σιωπή
ο ήλιος ποτέ δε θα δύσει
Ξανά
να αγγίζω το φως στο σκοτάδι
Φωτιά
να καίει το φιλί κάθε βράδυ
Εδώ
στου ονείρου το φως να γυρνάμε
Εδώ
οι άγγελοι μαθαίνουν να πετάνε

Δεν υπάρχουν σχόλια: