Myspace Quotes at WishAFriend.com

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2007

Ναρκωτικά (1)

Παίδες καλησπέρα. (Ελπίζω να είχατε ένα γαμάτο Σαβ.κο και να σας άρεσε η μουσική αλλαγή). Σε κάποιο από τα newsletters που λαμβάνω, διάβασα το παρακάτω άρθρο για τον ΟΚΑΝΑ. Έψαχνα εδώ και καιρό να θίξω το θέμα των ναρκωτικών και νομίζω πως αυτό είναι μια αφορμή..

"

Πέντε χρόνια πρέπει να περιμένουν οι χρήστες ναρκωτικών, προκειμένου να ενταχθούν σε πρόγραμμα υποκατάστασης του ΟΚΑΝΑ.

Η χρηματοδότηση του Οργανισμού είναι καθηλωμένη την τελευταία τετραετία, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει δυνατότητα να προμηθευτεί ούτε τα αντιδραστήρια για αναλύσεις ούρων, για τον καθορισμό της δόσης κάθε χρήστη!

Τον κώδωνα του κινδύνου έκρουσε σήμερα ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στον Οργανισμό Κατά των Ναρκωτικών (ΟΚΑΝΑ) κ. Γιάννης Κακλαμάνης, λέγοντας ότι στη λίστα αναμονής είναι εγγεγραμμένοι περισσότεροι από 4.500 χρήστες. Σε αυτούς περιλαμβάνονται 1.000 άτομα, τα οποία έχουν ειδικούς λόγους να ξεκινήσουν άμεσα τη θεραπεία.

Όταν ξεκίνησε η λειτουργία των προγραμμάτων υποκατάστασης, για κάθε 20 θεραπευόμενους αναλογούσε ένας θεραπευτής, ενώ η αναλογία αυτή έχει φτάσει σήμερα το ένα προς 50.

Φαίνεται – σημειώνουν – ότι η πρόληψη στην Ελλάδα θεωρείται υπηρεσία ‘πολυτελείας’, καθώς για κάθε άτομα αναλογούν μόλις 15 ευρώ ετησίως. Στα Κέντρα Πρόληψης γίνεται μία συνεχής προσπάθεια, ώστε κάθε νέος να γίνει δέκτης της πληροφόρησης, η οποία μπορεί να τον κρατήσει μακριά από τα ναρκωτικά.

"


Δεν μπορώ να κρίνω αν η πολιτική που ακολουθεί το ΟΚΑΝΑ είναι η σωστή ή η λαθεμένη, ξέρουμε όμως ότι δεν αποδίδει η κατάσταση έτσι όπως έχει. Και δεν αν και κατά πόσο θα πρέπει να ενισχυθεί η προσπάθεια του.Αλλά επειδή δεν έχω υπόψην μου κάτι άλλο οργανομένο παραθέτω τα στοιχεία του για όσους το χρειάζεστε:

ΟΚΑΝΑ, Αβέρωφ 21, 104 33 Τηλ.: 210 8898200 email: okana@okana.gr

Επίσης, γνωρίζω ότι και ο γιατρός Κλεάνθης Γρίβας ασχολείται με σθένος με το ζήτημα των ναρκωτικών..


Ελπίζω να με συγχωρέσετε αλλά δεν μπορώ να γράψω τίποτα άλλο για τις ουσίες προς το παρόν, επειδή αγγίζει ευαίσθητες χορδές μου.. Ελπίζω στα έστω και ανώνυμα σχόλια σας, ώστε την επόμενη φορα που θα γράψω για αυτό, να το έχω ψάξει καλύτερα με την βοήθεια σας..
Ας κάνουμε κάτι ρε παίδες. Θα μπορούσε να το αντιμετωπίζει ο καθένας μας.
( Για τους ΜΠΑΝΙΣΤΗΡΤΖΙΔΕΣ της ΕΥΠ: ΛΙΓΗ ΠΡΟΛΗΨΗ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ..)

[πηγή: εδώ ]

4 σχόλια:

ILIAS είπε...

Αυτό που έχω να πώ φίλη μου, είναι οτι γενικά το κράτος αδιαφορεί για τους πολίτες. Τι να πρωτοπιάσουμε... Υγεία, παιδεία, γραφειοκρατεία, δρόμοι καρμανιόλες, καμμία υποστήριξη για ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες ( αναξιοπαθούντες, ηλικιωμένους, φτωχούς, άτομα με αναπηρία). Το "Ελλαδιστάν" όπως αποκαλώ εγώ τους 300 και τη κ...οβουλή τους, μόνο να μας τα παίρνει ξέρει...
Σιγά τώρα μην κάτσει να ασχοληθεί για τα άτομα που έχουν το πρόβλημα που αναφέρεις...
Πού να δείς τι γινόταν και τι γίνεται και στον στρατό, μέσα στα στρατόπεδά μας και τους θαλάμους.
Μιας και είπες για άτομα που μπορούν να βοηθήσουν στην έρευνά σου, σου προτείνω να δεις στο www.omhroi.gr. Ανάμεσα στα πολλά αν ψάξεις θα δείς πόσο ανατριχιαστικά είναι τα πράγματα. Αλλά και στο youtube αν μπείς και κάνεις αναζήτηση ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ+ΣΤΡΑΤΟΣ είμαι σίγουρος οτι θα βρείς άπειρα βίντεο με σχόλια.
Αυτή η κατάρα είνα πραγματικά μεγάλη. Ακόμα μια φορά μπράβο σου που θίγεις αυτό το τεράστιο θέμα.
Επίσης όταν βρω χρόνο έχω υπ'΄όψιν μου να κάνω μια ανάρτηση και εγώ, αλλά θέλω να ψάξω καλά αυτό το τεράστιο ζήτημα σε συνδυασμό με κάποια άλλα που έχω κατά νου.
Νά'σαι πάντα καλά

Roylita είπε...

Σε ευχαριστώ Ektora! Ξέρω για τι μου μιλάς. Για αυτό δεν μου βγαίνει λέξη ακόμη. Δεν ξέρω αν και κατά πόσο βοηθάμε αυτά τα παιδιά που το μόνο που ζητήσανε είναι λίγη προσοχή παραπάνω,ελπίζω τουλάχιστον να βοηθήσουμε με τα μελλοντικά μας posts στη πρόληψη.

καλή συνέχεια

ILIAS είπε...

Σίγουρα, από το να μη λέμε τίποτα, καλό κάνουμε να τα γράφουμε ιδίως στο ιντερνετ. Όσοι μπαίνουν στα blogs, τα βλέπουν. Οι 220 θα γίνουν 2000 σε λίγους μήνες και ούτω κάθ'εξής. Προσωπικά πιστεύω οτι αφού δεν κάνει τίποτα το κράτος πρέπει να αναλάβουν δράση οι πολίτες. Και αυτό που κάνεις, είναι δράση. Και το blogging είναι σε νηπιακό στάδιο ακόμα στην Ελλάδα. Σε λίγα χρόνια οι 30 000 που είναι σήμερα, θα πολλαπλασιαστούν. Πρέπει όμως να προχωρήσουμε και σε πράξεις, αλλά είναι δύσκολο να οργανωθεί κάτι τέτοιο προς το παρόν από τα blogs, που να έχουν μεγάλη μαζική κινητοποίηση. Έχουν γίνει προσπάθειες όμως και αυτό είναι καλό.
Συνέχισε έτσι. Μπράβο σου

Roylita είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ που με ενθαρύνεις. Είναι πολύ σημαντικό για μένα.

:-)