Myspace Quotes at WishAFriend.com

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007

Πρώτα το μπανιστήρι..Τώρα το ντου..

Παίδες τα πράγματα σοβαρεύουν..
"

Λίγες μόλις ημέρες μετά την κατάθεση από την κυβέρνηση νομοσχεδίου που αναθέτει στην ΕΥΠ την «επιτήρηση» του Διαδικτύου για την πάταξη των κυβερνοεγκλημάτων, αποκαλύπτεται ότι οι χώρες της Ε.Ε. (μαζί και η Ελλάδα) προχωρούν ακάθεκτες στη θέσπιση νέων, αμφιλεγόμενων «τρομο-αδικημάτων».

Τα πιο σημαντικά από αυτά αφορούν:

1. Τη δημόσια πρόκληση για διάπραξη τρομοκρατικού αδικήματος. Ποινικοποιείται η διάθεση ή η με οποιονδήποτε άλλον τρόπο διάδοση μηνυμάτων στο κοινό, με στόχο να παρακινήσει κάποιους στη διάπραξη εγκλημάτων που σχετίζονται με την τρομοκρατία. Είναι τελείως αδιάφορο εάν το επίμαχο μήνυμα συνηγορεί άμεσα ή έμμεσα υπέρ των τρομοκρατικών εγκλημάτων. Αρκεί απλώς να απειλείται ο κίνδυνος διάπραξής τους!

2. Τη στρατολόγηση για πράξεις τρομοκρατίας. Αφορά όσους ζητούν ή προτρέπουν άλλους στη διάπραξη συγκεκριμένων τρομο-εγκλημάτων.

3. Την εκπαίδευση για τρομοκρατία. Τιμωρείται όποιος εσκεμμένα προμηθεύει σε άλλους οδηγίες για κατασκευή εκρηκτικών, άλλων επικίνδυνων ουσιών ή ειδικών τεχνικών, με στόχο τη διάπραξη τρομοκρατικών ενεργειών.
..

Αυτό που επιδιώκεται μέσα από τη γενικευμένη επιτήρηση του Διαδικτύου είναι να ελεγχθεί η ελεύθερη ροή πληροφοριών, καθώς θεωρείται σημαντική πηγή «ριζοσπαστικοποίησης συνειδήσεων και στρατολόγησης νέων σε ηλικία τρομοκρατών».
"
Ε χμ..Μήπως να αρχίσουμε να αυτοαποκαλούμαστε τρομοκράτες-τρομοκράτισσες μιας και το "παίδες" μπορεί να τους μπερδέψει? Ξέρετε, ορολογία και έτσι.. Μήπως να δημιουργήσουμε ενα blog, (πχ: terror-bloggers. .. .com ή tromoblogger. .. .com η κάτι τέτοιο τέλος πάντων) και να τους τα χώνουμε από εκεί όλοι μαζί? Για να μην μας ψάχνουν κιόλας!! Η μήπως το θέμα δεν είναι τόσο για γέλια όσο για κλάμματα? Χμ.. Ποιος παίζει με την νοημοσύνη μας τελικά?


Δείτε επίσης το αντίστοιχο άρθρο στο ΠΡΕΖΑ TV και ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ
[πηγή: εδώ ]

2 σχόλια:

ILIAS είπε...

ok, τώρα που επέστρεψες, ας ρίξω το σχολιάκι μου :)
Όσοι ασχολούμαστε με αυτό το είδος blogging, δηλαδή κυριως πολιτική, τα δίάφορα στραβά του τόπου μας αλλά και του κόσμου γενικώς, πρέπει να είμαστε προσεχτικοί στη διατύπωση. Να αναφέρουμε τις πηγές μας και να μην βρίζουμε πρόσωπα. Πάντα αυτό περιμένουν, για να επέμβουν όπως έκαναν στην περίπτωση του blogger.com και σε άλλες που έχω ακούσει. Το ότι πολλά blogs παρακιλουθούνται, είναι σίγουρο. Το δικό μου ξέρω και το όνομα αυτού που το "επιβλέπει". Απλά όταν τα χώνω και τα χώνω χοντρά όπως έχεις παρατηρήσει, δεν αναφέρομαι σε ονόματα, αλλά τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται :) Έτσι δεν μπορούν να μου κάνουν τπτ. 'Οταν πάλι αναφέρομαι σε ονόματα δημόσια, τους ξεφτιλίζω μεν, προσέχω όμως την ορολογία μου και αναφέρω όπου έχω τις πηγές μου.
Έτσι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, τουλάχιστον νομίζω. Από την άλλη, αν ενοχληθούν πολύ, το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να μου καταστρέψουν το blog, κάτι βέβαια που θα με ενοχλήσει πολύ μιας και έχω αφιερώσει πολλές ώρες ελεύθερου χρόνου σε αυτό. Λέω απλά να τα χώνουμε με εξυπνάδα. Όχι χύμα.
Και εγώ άμα δω πουθενά γαμι..ται ο Έκτορας ο παλια...ιδις κλπ, θα αντιδράσω. Η ουσία είναι ο καυστικός λόγος, και το βρισίδι όπου χρειάζεται, βλέπε π.χ. για το 1ο τι γράφω για την υπόθεση Ζαχόπουλου, για το δεύτερο πως βρίζω στην υπόθεση της Αμαλίας Καλυβινού που τα'χα πάρει στην κράνα. Αλλά είχα ακόμα και στο θυμό μου την εξυπνάδα να μην αναφέρω ονόματα. Άλλωστε είναι γνωστά και όποιος επισκέπτεται το blog της, καταλαβαίνει σε ποιούς αναφέρομαι...
Όσο για το να δώσει κάποιος οδηγίες μέσω internet για το πώς μπορούμε να φτιάχνουμε βόμβες, ε, ντάξει, δεν είμαστε τρομοκράτες. Το σύστημα Roulita μου αλλάζει από μέσα. Να σκοτώσεις κάποιον είναι άτοπο. Με τη δύναμη της σκέψης και της φωνής σου να τον υποχρεώσεις σε εξευτελισμό ή σε αλλαγή πολιτικής πλεύσης είναι το θέμα

Roylita είπε...

Και εγώ έτσι ακριβώς σκέφτομαι Έκτορα!! Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή, πάντα ευπρόσδεκτη!!
Καλή συνέχεια!