Myspace Quotes at WishAFriend.com

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

Μωρ' Φάν!!!

Είναι ο τύπος και ψάχνει να παρκάρει στο Παγκράτι εδώ και 3 τέταρτα. Ξενερωμένος εντελώς πια κι αφού έχει ρίξει διάφορα «γαλλικά» από τα νεύρα του, αρχίζει: "Θεέ μου... σε παρακαλώ... βοήθησε με να βρω πάρκινγκ. Δεν αντέχω άλλο. Κι εγώ, παρόλο που ήμουν τόσα χρόνια άπιστος, θα κάνω τα πάντα για σένα. Θα αλλάξω, θα πηγαίνω κάθε Κυριακή στην εκκλησία. Σε παρακαλώ Θεούλη μου κάνε μόλις στρίψω στην γωνία να έχει μια θεσούλα. Σε παρακαλώ..." Μόλις στρίβει λοιπόν στην γωνία, να σου η θεσούλα ελεύθερη. Κοιτάζει ο τύπος τον ουρανό:
"Αστο Θεέ... Βρήκα"



Αγγλικά : ιδιωματισμοί που δεν γνωρίζατε

Into the spot -------------------- Είν' του Δεσπότ'
Into you talloom to you -------- Είν' του γιου, τ άλλου μ' του γιου
To you too funny --------------- Του γιου του Φάνη
Sleep for us --------------------- Σλίπ φοράς
A nice party --------------------- Ε, να η Σπάρτη
She has many ------------------- Συ χεσμένη
Kill kiss --------------------------- Κιλκίς

4 σχόλια:

ILIAS είπε...

Σλίπ φοράω, είν'του δεπότη, του γιού του Φάνη και Ε, να η Σπάρτη, αλλά τώρα με το σλίπ θα πάω στο Κιλκίς! lol ;)

Με έκανες και γέλασα roylita μου :)

Roylita είπε...

Χαίρομαι βρε Έκτορα γιατί όπως είπαν κάποτε και οι Τρύπες " Η ζωή ειναι μικρή για να είναι θλιβερή...Μην την κάνεις καρναβάλι.."

Να είσαι πάντα καλά.

ILIAS είπε...

Εσύ να είσαι πάντα καλά Roulita μου γιατί δείνεις πολλά με αυτό που κάνεις. Συνέχισε έτσι (όσο κάνεις κέφι) και να είσαι σίγουρη οτι το blog σου θα γίνει πολύ δημοφιλές. Όταν βρώ χρόνο αν θες μπορώ να σε καταχωρήσω σε search engines και διάφορες άλλες τεχνικές, άν θες. Αλλά και πάλι, να ξέρεις οτι τα άτομα που σε γουστάρουν δεν είναι λίγα!
Και σε μένα, μη νομίζεις, 5-10 γράφουν όλοι κι όλοι, αλλά ακόμα είμαστε και οι 2 πολύ νέοι στο χώρο και έχουμε πολλά να μάθουμε.
Στην τελική το δικό μου moto στη ζωή είναι "έχε λίγους και ΚΑΛΟΥΣ" φίλους. Και για πληροφόρησή σου, αν και θα το έχεις καταλάβει ήδη, έχεις αποκτήσει ένα φίλο που τον λένε Εκτορα :)
Παροτρύνω όσες/οι νιώθετε το ίδιο για την καλή μας Roulita, να το πείτε αν γουστάρετε - και στο δικό μου blog επίσης, έτσι για να δούμε Roulita ποιοι μας γουστάρουν! :)

Roylita είπε...

Μωρέ έχεις δίκιο..Άσε στις αρχές όταν ξεκινούσα και δεν έβλεπα σχόλια έτρωγα τρελή πίκρα!! Και πολύ γκρίνια ο Χρηστάκος!!(μόλις έλαβα το email σου Χρηστάρα, πολλές γελούρες-φιλούρες συμπέθερε!!) Εξάλλου όταν ξεκίνησα το blog, δεν είχα βάλει τον μετρητή, (24/11 τον συμπεριέλαβα στο blog νομίζω), και έτσι δεν είχα αίσθηση της όποιας απήχησης είχα. Νομίζω όμως πως όσο έχω έμπνευση και όρεξη να ψάχνω, βαδίζω σε στρωμένο μονοπάτι..
Και οι 2 είμαστε νέοι αλλά και η ίδια η blogσφαιρα είναι μια καινούργια e-τύπισσα για τα e-λληνικά δεδομένα.Οπότε ότι χρώμα και αν έχει το σημάδι μας, μάλλον καλό της κάνουμε. (Απλά εμείς γεμίζουμε με μαύρους κύκλους.. blog-aholic..lolol :-D)

Οι φιλία έιναι μεγάλο ζήτημα καλέ μου ΦΙΛΕ Έκτορα για μένα και να ξέρεις ότι με τιμάς με την επιλογή σου! :-)

Καλά να περνάς!!